Nerobte si starosti!
Pri kúpe nového vozidla vám zabezpečíme povinné zmluvné poistenie vozidla ako aj komplexné havarijné poistenie, poistenie proti odcudzeniu, živelnej pohrome, zásahu tretej osoby a úrazu posádky vozidla priamo v budove autosalónu bez následnej návštevy poisťovne.
Nášmu autorizovanému servisu TGA môžete auto zveriť nielen v prípade bežnej údržby, ale tiež v prípade technickej poruchy alebo poškodenia vozidla pri dopravnej nehode (vrátane poškodenia karosérie a laku).
Zákazníkom pomôžeme komplexne pri poistnej udalosti. Od odťahu vozidla, cez vykonanie obliadky a pomoc pri vyplnení hlásenia poistnej udalosti až po samotnú opravu vozidla. Po oprave vozidla zákazník nemusí platiť plnú výšku faktúry, zabezpečíme cez príslušnú poisťovňu vystavenie krycieho listu a zákazník zaplatí iba spoluúčasť. Pri poistnej udalosti pomôžeme s vybavením všetkých náležitostí.
Sme samoobhliadkovým miestom, tzn. že obhliadku vykonajú servisní poradcovia priamo v servise TGA. Túto službu zabezpečujeme pre nasledovné poisťovne s ktorými sme zmluvný partneri:
1. Spísanie správy o nehode
2. Možnosti riešenia poistnej udalosti:
a) z povinného zmluvného poistenia vinníka
b) z havarijného poistenia poškodeného
Naše odporúčanie: b) v tomto prípade poškodený nepríde ani o bonusy ani sa mu nezvýši sadzba poistného a likvidácia poistnej udalosti prebehne rýchlejšie. Spoluúčasť bude uhradená z povinného zmluvného poistenia vinníka.
3. Nahlásenie poistnej udalosti do poisťovne a kontaktovanie autoservisu.
V poisťovni po nahlásení PU oznámia číslo škodovej udalosti. Následne zákazník kontaktuje náš autoservis TGA, kde zabezpečíme:
- obhliadku vozidla
- nafotenie
- nakalkulovanie opravy
- zaslanie na schválenie do poisťovne
V prípade nepojazdnosti vozidla zabezpečíme príjem vozidla do servisu okamžite !!!
4. Zahájenie opravy vozidla a zabezpečenie náhradnej mobility pre zákazníka počas doby opravy poškodeného vozidla. Po schválení zo strany poisťovne objednáme náhradné diely na opravu.
5. Všetky potrebné doklady k likvidácii škodovej udalosti zašleme do poisťovne - vybavíme za klienta !!!
6. Zaslanie krycieho listu z poisťovne do servisu (krycí list = záväzok poisťovne k uhradeniu ceny opravy vozidla - na základe podmienok poistnej zmluvy klienta s poisťovňou)
7. Uhradenie spoluúčasti zo strany klienta - na základe podmienok poistnej zmluvy.
8. Umytie karosérie a vyčistenie interiéru vozidla po oprave a odovzdanie opraveného vozidla zákazníkovi.